Άρθρο04 ΠΔ 465/81

Από Δεν συντηρείται πλέον
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

Τριμηνιαίοι βαθμοί επιδόσεως των μαθητών.

1. Καθένας από τους διδάσκοντες αξιολογεί την επιμέλεια και την επίδοση των μαθητών στο μάθημα που διδάσκει, αφού συνεκτιμήσει το βαθμό της ενεργητικής και θετικής συμμετοχής τους σε όλες τις φάσεις της διεξαγωγής του μαθήματος στο σχολείο και της εκπληρώσεως των υποχρεώσεων τους για εργασίες στο σπίτι, σχετικά με το συγκεκριμένο μάθημα, την προφορική επίδοσή τους που προκύπτει από τις προφορικές εξετάσεις και τις ολιγόλεπτες γραπτές εξετάσεις και την επίδοσή τους στις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

_Σε περίπτωση που ελλείπει ένα από τα ανωτέρω στοιχεία, ο βαθμός επιδόσεως του μαθητή για το μάθημα αυτό διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των λοιπών στοιχείων. (Ο βαθμός επιδόσεως ...)[1]

2. Πέντε μέρες το αργότερο μετά τη λήξη κάθε τριμήνου ο αρμόδιος καθηγητής καταθέτει στο Διευθυντή του σχολείου ιδιαίτερη κατάσταση για κάθε τάξη ή τμήμα τάξεως με τους τριμηνιαίους βαθμούς επιδόσεως των μαθητών του, για το τρίμηνο που έληξε.

_Στην περίπτωση που από την ονομαστική κατάσταση λείπει ο βαθμός μαθητή, ο καθηγητής δικαιολογεί στην κατάσταση την έλλειψη αυτή.

3. Για μάθημα που διδάχθηκε κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους λιγότερο από ένα πλήρες και συνεχές τρίμηνο δεν κατατίθεται βαθμολογία.

4. Για μάθημα που διδάσκεται επί ένα και μισό τρίμηνο κατατίθεται τριμηνιαίος βαθμός του και για το μισό τρίμηνο διδασκαλίας του.

5. Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου η βαθμολογία των μαθητών, η οποία περιλαμβάνεται στις ανωτέρω καταστάσεις, καταχωρίζεται χωρίς καθυστέρηση και με ιδιαίτερη προσοχή στο ατομικό δελτίο των μαθητών και απαγορεύεται στο εξής οποιαδήποτε μεταβολή της.

«6. Ο τριμηνιαίος βαθμός της Εκθέσεως, που αποτελεί κλάδο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των βαθμών όλων των εκθέσεων, τις οποίες έγραψε ο μαθητής κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε. Μία από τις εκθέσεις κάθε τριμήνου γράφεται σε ιδιαίτερο φύλλο χάρτου και μετά τη διόρθωσή της κατατίθεται στο Διευθυντή του Γυμνασίου για να φυλαχθεί μαζί με τα γραπτά δοκίμια των άλλων μαθημάτων.»[2]

7. Μαθητές τυφλοί, κωφοί ή βαρήκοοι και όσοι πάσχουν από μόνιμη ή παροδική σωματική αναπηρία ή ειδική διαταραχή του λόγου (λεγασθένεια, δυσλεξία) αποδεικνυόμενα, όταν δεν είναι προφανή, από ειδικό Διαγνωστικό Κέντρο, εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, ανάλογα με τις δυνατότητές τους και αξιολογούνται με βάση ένα από τα δύο προβλεπόμενα είδη δοκιμασίας και μόνο.

8. Η εκτίμηση της επιδόσεως των μαθητών που προέρχονται από ξένα σχολεία της Αλλοδαπής ή της ημεδαπής ή τα σχολεία στα οποία εφαρμόζεται δίγλωσσο πρόγραμμα διδασκαλίας στο εξωτερικό βασίζεται:

α) Στο βαθμό της ενεργητικής συμμετοχής τους στις διάφορες φάσεις της διδασκαλίας του μαθήματος στο σχολείο.
β) Στην προφορική τους εξέταση.
_Για την εκτίμηση της επιδόσεως των μαθητών αυτών λαμβάνεται υπόψη και η τυχόν συμμετοχή τους σε γραπτή δοκιμασία που γι’ αυτούς ορίζεται προαιρετική.

Υποσημειώσεις

  1. Το εντός () τελευταίο εδάφιο που παραλείπεται καταργήθηκε με το άρθρο 2, παρ.1 του Π.Δ. 268/1982 (ΦΕΚ Α΄ 47)
  2. Η παρ. 6 του άρθρου 4 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο 2, παρ.2 του Π.Δ. 268/1982 (ΦΕΚ Α΄ 47)