Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
Νέα

Διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Β’ Γυμνασίου στην Θεσσαλονίκη

    Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Β’ Γυμνασίου στην Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Βασιλικό θέατρο και παρακολούθησαν το νέο έργο της Παιδικής Σκηνής « Fake Newsical. Παρ@μυθομπερδέματα» Πρόκειται για μια παράσταση με  μουσική , χορό και τραγούδι και πρωταγωνιστές τους ήρωες των παραμυθιών που όλοι αγαπάμε. Φήμες, διαδόσεις και fake news κλονίζουν την εικόνα τους και τους μπλέκουν σε περιπέτειες. Η παράσταση πρόσφερε γέλιο, αλλά και ευκαιρία για κριτική σκέψη.  Πώς μπορούμε στη σημερινή εποχή να ανταπεξέλθουμε στον καταιγισμό χρήσιμων και άχρηστων, αληθινών και ψευδών ειδήσεων μέσα στο δάσος της ψηφιακής πραγματικότητας; Πώς μπορούμε να αντισταθούμε στην παραπληροφόρηση και την διαστρέβλωση της αλήθειας; Η μοναδική ατμόσφαιρα του βασιλικού θεάτρου, τα ευφάνταστα  σκηνικά και τα εντυπωσιακά οπτικά και ηχητικά εφέ χάρισαν στους μαθητές μια ξεχωριστή εμπειρία.

 

Μαθητές και μαθήτριες περιγράφουν:  “Πήγαμε στο Βασιλικό θέατρο και παρακολουθήσαμε την παράσταση “παραμυθομπερδέματα”. Αρχικά, πολύ μας άρεσε το κτίριο. Στον χώρο υποδοχής είχε σε βιτρίνες κουστούμια – φορέματα που φορούσαν οι ηθοποιοί σε παλαιότερες παραστάσεις αρκετά χρόνια πριν. Ήταν πολύ ωραίες. Ο χώρος της παράστασης είχε πολλά καθίσματα, εξώστες και πολλά φώτα. Ήταν γεμάτος από σχολεία. Η παράσταση περιελάμβανε χορό και τραγούδι εκτός από λόγια. Αυτό μας άρεσε και αρκετοί χτυπούσαν παλαμάκια. Πρόβαλλαν και σε video-wall διάφορες ζωγραφιές σχετικές με την υπόθεση. Αυτό μας φάνηκε πολύ μοντέρνο. Τα παραμύθια που ξέραμε μας τα παρουσίασαν τελείως διαφορετικά, π χ ο κακός ο λύκος ήταν wegan, o πρίγκιπας στην ωραία κοιμωμένη δεν πήγε ποτέ κλπ. Αυτό μας παραξένεψε , αλλά ήθελε να μας δείξει πώς γίνονται τα ψεύτικα νέα και πώς ,τελικά, τα πιστεύουμε όλοι. Καταλάβαμε ότι δύσκολα καταλαβαίνει κανείς ποιος τα ξεκινάει και πώς διαδίδονται. Γι αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σ΄αυτά που ακούμε.”

Translate »